top of page
חיפוש

האם אפשר להחלים מקרעים בלידה?

החלמה מלאה מקרעים בלידה היא משהו שאפשרי, אומנם קשה להתחייב להחלמה ב100% אבל מניסיון אישי וממחקר מקיף שימוש בדרכים המובאים בפוסט יעזרו לכן מאוד.

בנוסף חשוב לי לציין שכל התוכן בבלוג ובאתר מבוסס על ניסיון אישי ומחקר מקיף בתחום, איני מתיימרת להיות אשת רפואה אך אני מאמינה שהמסע שאני עברתי יכול לשפוך לכן קצת אור על המסע האישי שאתן עובורת..



דרכים קונבציונליות:

· לקיחת משככי כאבים (אקמול או אופטלגין).

· טיפול אצל פיזיותרפיסטית רצפת אגן.

· בעקבות הכאבים והקרבה לפי הטבעת, יהיה כאבים וקושי בעת מתן צואה. ניתן בתקופה הראשונה להיעזר במרככי צואה על מנת להקל על התהליך – שמן פרפין, נרות גליצרין.

· קירור האזור עם פדים שהוקפאו מראש .בנוסף פדי מגנזיום(שאפשר להשיג בבית החולים).

· לשטוף הרבה במים וחשוב לייבש הייטב.

· טחורים:

דרכי מניעה -יש להימנע מתנוחות היוצרות לחץ מקומי כמו כריעה עמוקה.

הימנעות מעצירויות ע"י שתיית נוזלים מרובה.

הימנעות מישיבה ממושכת על האסלה ושימוש בשרפרף להגבהת הרגליים.

להימנע מהרמת משאות כבדים.

שמירה על היגיינת פי הטבעת.

דרכים רפואה משלימה:

· אמבטיות ישיבה פושרות עם שמן לבנדר.

· שימוש במשחת ארניקה או קלנדולה מסייעות למניעת כאבים באזור.

· תחבושות טבעיות "מגע הקסם" .

· אלופירסט -ספריי אלוורה.

· במקרים של עצירות-שזיפים מיובשים מושרים במים.

· שתיית מים מרובה ותזונה עשירה בסיבים (הרבה פירות וירקות) מסייעת גם בהקלת היציאות. רצוי להניח את הרגליים על שרפרף בזמן מתן צואה – מה שמקטין את הצורך בלחיצה אקטיבית שכן מדובר בתנוחה טבעית יותר להתרוקנות.

· הרפייה,דימיון מודרך, נשימות, מדיטציה.

· יוגה נשית– בתרגול היוגה הנשית מושם דגש על חיזוק שרירים של רצפת האגן, שהם חלק משמעותי בכל מערכת השרירים המייצבים. תרגול יוגה זה מייצב את האישה הן ברמה הפיזית והן ברמה המנטאלית והרגשית. חיזוק קבוצת שרירים חשובה זו מהווה עוגן אמיתי לחיים. בהפעלת קבוצת השרירים המייצבים, אנו משפרות את זרימת הדם אל כל איברי האגן וכמובן גם אל שרירי קרקעית האגן, משפרות את התפקוד העצבי בכל מרחב האגן וכן את תפקוד מערכת הלימפה ואת תפקוד המערכת ההורמונאלית. המודעות לשרירי קרקעית האגן מתפתחת בהדרגה עם התרגול ודורשת סבלנות והתמדה.

· שיטת פאולה :שיטה ייחודית המבוססת על היכולת הטבעית של הגוף לרפא את עצמו. בתרגול השיטה מופעלים השרירים הטבעתיים, שרירים הנמצאים סביב פתחים שונים בגופנו, ואשר פועלים על פי התנועה הבסיסית של החיים: תנועת פעימה של כווץ- שחרור, פתיחה- סגירה. שרירים אלו פועלים כמערכת אחת הקשורה ביחסי גומלין לכל מערכות הגוף והשיטה משתמשת בעיקרון זה לשכלול היכולת, שיפור איכות החיים ולריפוי.

· טיפול בטחורים ברפואה האלטרנטיבית- פיזיותרפיה רצפת אגן. – חיזוק שרירי פי הטבעת -תרגול כיווצים ארוכים והרפיה וגם כיווצים מהירים 4-2 דקות פעמיים ביום לפי קצב ההתקדמות.

הומיאופתיה – קומפרסים של קלנדולה או הממליס להרגעה. משחות שמסייעות לכיווץ כלי הדם.

527 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page